Nedávno jsem si koupil plechovku pivečka, abych po večeři trochu zahnal žízeň. Volba padla na zelenou krásku s logem Staropramen. Až doma jsem zjistil, že je současně i vstupenkou do reklamní hry o zájezd na Oktober fest – největší světovou pivní přehlídku.
Staropramen má napadité reklamní akce už od té doby, kdy se na obrazovkách objevil proslulý pivní tábor a jeho trochu ujeté disciplíny. Ale pivní národ (rozuměj Češi) vzali tuto recesistickou kampaň za svou a Staropramen zabodoval. Dokonce tak, že kromě piva začal po této reklamní kampani prodávat i čepičky a trika, které se v této kampani objevily. Rozhodně to byl bod pro reklamní agenturu, která tuto akci Staropramenu připravovala.
I tato kampaň o zájezd na Oktober fest se povedla. Už jedinečný slogan, který ji provází – “To si vypiješ!”, v sobě má dost šťávy.
O co v celé akci jde, se člověk dozví po navštívění stránek www.tosivypijes.cz. A je toho opravdu dost, až se z toho trochu ztrácím. V prvé řadě jde o spotřebitelskou soutěž, kdy zákazníci posílají buď přes SMSky nebo přes webové stránky kódy ze soutěžních balení Staropramenu. Lze vyhrát doslova mraky cen (a právě to je to, kde se ztrácím :) ) – počínaje termoobaly na pivo nebo sportovním náčiním a pokračuje například spacáky, hodinkami, videokamerami až po poukázky do restaurací nebo CoolKegy včetně výčepní sady. Ale tou hlavní cenou je samozřejmě zájezd na Oktober fest.
Celá a kompletní pravidla najdete zde: http://www.tosivypijes.cz/hry-a-zabava/oktoberfest/pravidla/. Pokud se rozhodnete soutěžit (já do toho asi nejdu – nemůžu přeci všechno “vyžrat” sám) a třeba se Mnichova na začátku října podíváte, tak mi o tom dejte vědět. Budu po vás chtít za odměnu reportáž :D
Napsat komentář