Nedělám to často, ale musím se podělit o svůj zážitek. Protože něco tak obskurního bych nečekal ani v tom nejdivočejším snu. A že je občas mám pěkně divoké. Sobotní cestování po středních Čechách mě hladového zavedlo do motorestu Tempo u Benátek nad Jizerou. Plné parkoviště dávalo tušit, že motorest bude fungovat a že je (snad) davy zákazníků ověřený. Takže jsme zaparkovali a vešli dovnitř… A jak to celé pokračovalo? Protože jsem zlomyslný, tak to se dozvíte až v článku ;)
Motorest je kuřácký a proto jsme se rozhodli projít až na terasu, kde bylo místo a čerstvé povětří. Trochu mě zarazilo, že při průchodu podnikem servírka nikterak nereagovala na vzájemný oční kontakt (ve vztahu servírka-zákazník, aby nedošlo k mýlce) a ani na pozdrav. Jen se s uštvaným výrazem prohnala kamsi kolem nás.
Sedli jsme si na terase a během chvilky u nás byl číšník. Objednali jsme si restovaná játra, mexický kotlík a pití a jali se čekat. Za minutku dorazilo pití a zatím nic nenasvědčovalo kalamitě.
Ta přišla zhruba za deset minut.
To se přiřítil číšník s játry a začal hlásit: “Tady jsou ta játra, jen jsou trochu uspěchaná.”
“Počkejte, co znamená uspěchaná?”
“No já jsem spletl objednávku a udělali jsme to ke stolu, kde si je neobjednali. Tak jsem si myslel, že bych je zatím dal vám. To druhé jídlo bude o něco později, jestli to nevadí.”
“O jak moc později?” zeptal jsem se.
“Tak 10 až 15 minut.”
OK, odsouhlasili jsme “uspěchaná játra” a čekání pokračovalo.
10 minut.
15 minut.
20 minut.
25 minut.
Polovina z nás si odskočila na toaletu a v tom je tu číšník a se slovy “Vše v pořádku?” se jme uklízet talíř, kde je nedojedené jídlo s překříženým příborem.
Co znamená překřížený příbor se učí děti v mateřské školce… Takže jsem číšníkovi doplnil vzdělání a mezi řečí jsem mu sdělil, že to v pořádku určitě není, protože čekám stále na své jídlo.
“Vážně? Tak já to dojdu zjistit, co se stalo”, projeví číšník prozákaznickou aktivitu.
“Počkejte, nic nezjišťujte, my to tady balíme.”
“Takže vám to jídlo mám zabalit?” zní reakce.
“Ne, to jste špatně pochopil. Nebudeme čekat, zaplatíme.”
“Tak já dojdu zjistit, co se stalo”, nekončí náhlé hýření zájmem o osud mé objednávky.
Mezitím se z toalety vrátí polovina naší výpravy. A hle, už je tu i číšník!
“Já se moc omlouvám, v kuchyni tu vaši objednávku vyhodili. Ale tady jsem vám přinesl jako pozornost podniku takové odškodnění”, podává talířek se čtyřmi pidi bonbónky… Oči mi vylezly z důlků tak, že jsem musel vypadat jako nenažraný vlk z pohádky O Karkulce…
Motorest Tempo na dálnici Praha – Mladá Boleslav u sjezdu na Benátky nad Jizerou doporučuji zkoušet pouze v případě, že jste masochisté. Nejen, že personál je tak trochu zapomnětlivý a asi ho práce moc nebaví, ale ještě si z vás bude na konci vyloženě dělat prdel. Ano, vidíte dobře – jinak se totiž pokus o “odškodnění” nazvat nedá.
Ehm, v podnicích, kde omluvu zákazníkovi za svoje chyby myslí vážně, se nabídne například to, že pití jde na účet podniku. A ne čtyři bonbónky. Ty si strčte… víte kam.
Takže sem už nikdy, NIKDY nevlezu.
Podělím se taky o zážitek. Již měsíc byla mediální masáž o tom jak tam bude nový majitel a jak to bude skvělé… tak jsem to včera 17.9 2016 vyzkoušel. Tu změnu majitelů jsem nezaznamenal. Spíše mi to přišlo, že si rodinka těch samých prasat ten motorest jen v rodině předávají. Zvenku sortiment jako v asijské tržnici ( samé korálky a ptákoviny). Nabídka předraženého medu u dveří a pak ten šok. Celá restaurace zevnitř funguje spíše jako vetešnictví. Nu objednali jsme se- topinka a plněná kuřecí kapsa s přílohou. Na topinku jsme čekali 20 minut, pak za dalších 20 minut přinesli kapsu. Byla uvnitř syrová , ale zcela. Po celou dobu majitelé restaurace seděli u vedlejšího stolku a absolutně je nezajímalo , že plánujeme jíst a zvesela bafali cigaretky jednu za druhou. Kuchař byl pomalý jako třínnohá želva. Na to , že jsme byli krom majitele a jeho kamarádů co se nalévali pivem jedinnými hosty to byl tedy od kuchaře výkon. Za 40 minut vyrobit zcela syrovou plněnou kapsu. Motorest je vevnitř ošuntělý a špinavý- prostě už ne . Nikdy !!!
Nemohu souhlasit s clanky v v recenzich me zkusenosti jsou jine my jsme byli spokojeni jak s jidlem tak s obsluhou.Prijemne posezeni ukrbu a hlavne v klidu uprednostnuji.Ja jsem spokojena.
Naše zkušenosti s motorestem Tempo jsou pouze kladné. Příjemné posezení u krbu, obsluha rychlá a milá. Jídlo výborné, porce tak akorát. Měli jsme sebou pejska labradora a když přinesli jídlo, tak se o něj slečna z obsluhy postarala abychom se v klidu najedli. Uvnitř restaurace byla spousta drobností na prodej, ale nevadilo nám to, alespoň bylo na co se dívat než bylo jídlo hotové. Po jídle jsme si dali kávu a výborné kapučíno. Motorest jsme navštívili již poněkolikáté a určitě ne naposledy. Za nás pouze spokojenost.
Naše zkušenosti s motorestem Tempo jsou pouze kladné. Příjemné posezení u krbu, obsluha rychlá a milá. Jídlo výborné, porce tak akorát. Měli jsme sebou pejska labradora a když přinesli jídlo, tak se o něj slečna z obsluhy postarala abychom se v klidu najedli. Uvnitř restaurace byla spousta drobností na prodej, ale nevadilo nám to, alespoň bylo na co se dívat než bylo jídlo hotové. Po jídle jsme si dali kávu a výborné kapučíno. Motorest jsme navštívili již poněkolikáté a určitě ne naposledy. Za nás pouze spokojenost.