Víte, co se děje pravidelně na přelomu měsíce? Určitě spousta věcí, jako třeba houkání sirén, příchod spousty složenek a nebo taky… doručení nového Brandnooz boxu s nejrůznějšími novinkami z nabídky potravin na našem trhu. A stejně tak tomu bylo i před pár dny, kdy mi došel březnový Brandnooz box. A já vám teď prozradím, co se v něm skrývalo.
Největší bomba z balíčku je asi sirup od Kitl. Je sice škoda, že jsem nedostal ten zázvorový, ale i mátový je prima :)
No jo, ale co říct o zbytku, když člověk chce být upřímný. Džus od Jumexu je tak nějak standardem v balíčcích – nezklamou, ale ani vyloženě nepotěší. Ovocné tyčinky a krekry jsou fajn, ale ten zbytek… Však se podívejte sami, co se tentokrát do balíčku vešlo.
Trochu mi to přijde, jako by pomaličku docházel dech. A nebo jen české potravinářské firmy nejsou tak progresivní, aby vsadily i na jiný typ marketingu než jen tupé velkoplošné reklamy a popřípadě televize? U nich je asi zakopaný pes, protože věřím, že “brandnoozáci” asi dělají co mohou, aby se do balíčků dostalo i zboží od jiných producentů.
Ale třeba jsou jen potravinářští dodavatelé ještě v zimním spánku a za měsíc to bude jinak. Však uvidíme.
Celkový souhrn březnového Brandnooz balíčku:
Kitl Syrob mátový – cena 119 Kč (0,5 l), na trhu od května 2014
Jumex Mango – cena 39 Kč (0,5 l), na trhu od května 2014
Emco ovocné tyčinky – cena 39,90 Kč (3×30 g), na trhu od února 2015
Bertyčky opravdu sýrové – cena 12,90 Kč (100 g), na trhu od ledna 2015
Seraf energy drink – cena 34,90 Kč (0,5 l), na trhu od března 2014
Lipton Blueberry Muffin (čaj) – cena 49,90 Kč (28 g), na trhu od října 2014
Kotányi Tomato mix (koření) – cena 19,90 Kč, na trhu od léta 2014
Tuty krekry grahamové – cena 18 Kč (85 g)
Napsat komentář